Pereiti prie turinio

Laikydami juostą, pusę kūno svorio turite perduoti savo rankoms - tai suteikia galimybę puikiai treniruoti bicepsą ir tricepsą. Šis būdai sunkus pratimas nesuteiks rankų palengvėjimo, bet padarys juos elegantiškesnius ir stipresnius. Padarius 15 - 20 pakartojimų, padarykite ta patį su kitą koją.

Susiję straipsniai Visų laikų baisiausios garsenybių vestuvinės suknelės FOTO 11 Treniruoti rankas yra taip pat svarbu, kaip ir bet kurią kitą kūno dalį, tik dažna mergina to pabūgsta manydama, kad joms užaugs dideli, vyriški raumenys. Dažnai atliekant pratimus su nedideliais svoriais — greičiau degs jūsų rankų riebalai ir dailiai tvirtės po jais pasislėpę raumenys.

Tokioms treniruotėms jums nebūtinai reikia turėti specialius svarmenis.

riebalų deginimas po menopauzės

Taigi, rankos be hantelių treniruotės pateikiamos 5 pratimų komplekso forma. Be treniruoklių, turinčių daug svorio, specialių sporto papildų ir paciento darbo, tai neįvyks. Push-up su siauromis rankomis Push-up yra patys veiksmingiausi rankų pratimai, nenaudojant hantelių.

kaip išvakarėse sulieknėjo

Žmonėms, kurie tik pradeda mankštintis, pratimą geriau atlikti iš lovos ar sofos. Norėdami palengvinti, taip pat galite pailsėti kelius ant grindų. Be kitų dalykų, šis judesys puikiai pašalina riebalus iš ašies būdai.

mesti svorį ir susitvarkyti namuose

Pradinė padėtis - pabrėžimas gulėti. Tiesios kojos kartu su kūnu sukuria vieną liniją, o kojinės remiasi į grindis. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Ginklai pasklinda ant grindų taip, kad pirštai neišeitų iš įsivaizduojamos pečių linijos ribų; 2. Atstumas tarp delnų yra lygus pečių juostai, rankos yra beveik statmenos grindims.

Švelniai sulenkite alkūnes, nuleisdami žemyn; Eikite tiesiai aukštyn, neiškišdami alkūnių į šonus ir laikydami juos išilgai liemens. Būtina atlikti rinkinius kartų intervale.

Užpakaliniai įspaudimai Paprastas ir efektyvus pratimas, kuris sustiprina silpnuosius trišakių raumenis kaip numesti kūno riebalus namuose padaro sritį už pečių įtemptą ir elastingą. Taip pat vystosi kaip numesti kūno riebalus namuose ir dilbiai, viršutinės krūtinės dalies ir deltinių raumenys, puikiai stangrinama apatinė rankos oda.

Paplūdimyje bandant pasigražinti plaukus ir būdamos netikėtai užkluptos draugės fotoaparato objektyvo, mes tikrai nenorime pamatyti, kaip gležnai ir visai ne stangriai atrodo mūsų rankos. Juk pažįstamas jausmas, kai einant pro stiklines parduotuvių vitrinas, mes patyliukais nužvelgiame savo atvaizdą ir vėliau nusiminusios dviem pirštais apčiuopiame savo rankų riebaliukus.

Pradinė padėtis - atsisėskite ant lovos ar sofos krašto ir padėkite rankas prie klubų šono, alkūnės šiek tiek sulenktos; 2. Perkelkite kūną į priekį ir nuleiskite sėdmenis, kol žvilgsnis pritvirtintas priešais jus, o krūtinė ištiesinta; 3. Sulenkite alkūnes ir suspauskite, kol pečiai užimtų padėtį, lygiagrečią grindims kampas tarp dilbio ir pečių yra 90 laipsnių ; 4.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Grįžkite į pradinę padėtį. Atsargiai Atlikdami pratimą, negalite ištiesti alkūnių ir suapvalinti nugaros, kitaip apkrova eis į peties sąnarius, o tai apimta dislokacijos. Taip pat draudžiama eiti per žemai - Tai gali pažeisti peties sąnario kapsulę. Burpy Veiksmingiausias riebalų deginimo pratimas, apimantis visus raumenis vienu metu ir nepaprastai apkraunantis viršutinę kūno dalį. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Jis treniruoja visą rankų raumenų grupę, apimdamas tiek paviršinius raumenis bicepsą, tricepsą, riešo ilgintuvą, brachiradialis būdai, tiek giliuosius raumenis.

Treniruotė: norinčioms lieknų ir gražių rankų VIDEO

Efektyviai sumažina merginų rankų apimtis. Padarius 15 - 20 pakartojimų, padarykite ta patį su kitą koją. Paimkite norimo svorio svarmenį ar hantelį ir suimkite jį abejomis rankomis.

Laikydami jį šalia krūtinės, tūpkite žemyn ir darykite pritūpimą.

Taigi, prieš pradėdami daryti svorio metimo pratimus namuose, sušiltame:

Pakartokite tris serijas, po pritūpimų. Paimkite po vieną hantelį į ranką, ir atsistokite šalia suoliuko.

johnas bradley mesti svorį

Pastatykite koją stačiai sulenktą ties keliu, ir kelkitės aukštyn su kita ant suoliuko. Darykite su viena koja kartų, tada pakartokite ta patį su kita.

prarasti riebalus iifym

Darydami pratimą, laikykite rankas ir nugarą tiesiai. Atsigulkite ant nugaros ir sulenkite kelius. Tieskite vieną koją aukštyn, ir laikykite ją ištiestą 30 sekundžių. Po 30 sekundžių padėkite ją atgal sulenktą, ir tieskite aukštyn kita. Laikykite tiek pat laiko, ir pakartokite tai 3 kartus. Padėkite sulenktus kelius ant žemės, atsiremkite rankomis į grindis.