Pereiti prie turinio

Startuojantiems po didelių pertraukų, asmenims, turintiems didelį antsvorį, darbą reiktų pradėti veikiant zoną. Tad daugeliui mūsų pagrindinė treniruočių kryptis Jym riebalų deginimo kryptys būti aerobinė funkcinė treniruotė.

Geriausi pratimai jūsų asmenybės tipui

Tačiau asmenybės psichologai dešimtmečius dirbo siekiant geriau apibrėžti asmenybę, ir, pasak dr. Chris Friesen, Ph. Jie apima: Neigiamos emocijos: apibrėžti riebalų deginimo zoną jautrus asmuo yra neigiamų emocijų ir streso Ekstraversija: kiek žmogus gali toleruoti išorinę stimuliaciją Atvirumas: kaip atviras asmuo turi keistis ir nauja patirtimi Prieštaringumas: asmens požiūris, įskaitant draugiškumą ar panašumą, link kitų Motyvacija: kiek motyvacijos ir savęs kontrolės asmuo Nors Friesenas pabrėžia, kad nėra jokios išskirtinės "fitneso asmenybės", kiekviena iš šių penkių asmenybės dimensijų gali turėti matinis vyriškas svorio kritimas jums labiausiai tinkamam pratybų būdui.

Žinoma, atsižvelgiant į tai, kad kiekvienas aspektas nepriklauso nuo kitų aspektų, jūsų unikalus derinys gali paskatinti pasirinkti neįprastą pratybų formą tam tikram asmenybės aspektui, tačiau tai neleidžia.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Ekstravertės: socialinio pasirengimo patirtis Pasak Frieseno, asmenys, kurie dažnai vertina ekstraversijos dimensiją, linkę būti išeinančiais, energingi ir patraukti jauduliui ir stimuliavimui, jie linkę intensyviai jausti jaustis pozityvios emocijos. Kita vertus, tie, kurie prastesni už ekstrjerniškumą tie, kurie vertina didelę introvercijądažniausiai yra rezervuoti, rimti ir patogūs dirbti vieni. Introvertai yra lėtesni patirti arba parodyti daug teigiamų emocijų.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Paprastai dauguma žmonių krenta kažkur tarp dviejų, bet linkę linkę vienai ar kitai. Tai reiškia, kad ekstravagantai bus labiau pritraukti į fitneso galimybes, kurios apima socialinę sąveiką, yra didelės tempo, tikslas orientuotos, arba teigiami emociniai atlygiai ". Jei jums reikia: Išorinė stimuliacija Pabandykite: važiavimo klubaigrupinės fitneso klasės, konkurencinės komandos sportas, "CrossFit" arba laipiojimas su draugais Venkite: fitneso režimų, kurie yra nuobodūs ar apibrėžti riebalų deginimo zoną Introvertai: Solo fitneso patirtis Pasak Frieseno, introvertai mažina ekstraversijos mastą ir linkę vertinti galimą naudą aplinkai, pvz.

Žinoma, tai yra tiesa "pažinti save", nes priklausomai nuo gyvenimo aplinkybių introvertai tikrai gali prireikti daugiau išorinės stimuliacijos.

10 patarimų, sudarančių šešių paketų su treniruotėmis ir dieta

Pavyzdžiui, Friesenas paaiškina, kad iš namų įkvėptas introvertas gali negauti pakankamai išorinio stimuliavimo iš darbo ar namų gyvenimo ir gali būti linkęs ieškoti praktinės patirties, kurios teikia socialinę sąveiką. Jei tai apibūdina jūsų situaciją, galbūt norėsite apsvarstyti treniruotės tvarką, kuri, kaip paprastai, teikia pirmenybę tiems, kurie aukštesnio laipsnio išstūmimo aspektu.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Jei jums reikia: pertrauka nuo išorinės stimuliacijos Pabandykite: dirba atskirai, dirba namo sporto salėje arba dėvi ausines, kai dirba viešai, norėdamas signalizuoti norą būti nepertraukiama Labai atvira naujoms patirtims: nuolatinis pokytis Žmogaus tendencija būti atviru patirčiai yra dar vienas "slinkimo masto" asmenybės aspektas, galintis paveikti fitneso pageidavimus.

Iš esmės kodėl taip sunku deginti pilvo riebalus, kurie vertina aukštą atvirumą, linkę būti kūrybingi, vaizdingi, įdomūs ir norintys išbandyti naujus ir egzotiškus dalykus, o tie, kurie mažesni už mastą, linkę būti žemiški, praktiški, orientuoti, tradiciniai ir išsiaiškinti įsitikinimus apie teisingą ir neteisingą.

Tikslinė funkcinė (aerobinė) treniruotė

Pasak Frieseno, kuo aukštesnį laipsnio atvirumą, tuo labiau tikėtina, kad turėsite kreiptis į jus aplink pasaulį beveik vaikišku stebuklu ir smalsumu. Tai neturėtų nenuostabu, kad asmenys, vertinantys aukštą atvirumo laipsnį, geriau išbando, kai testuoja įvairias fitneso galimybes.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Jei jums reikia: apibrėžti riebalų deginimo zoną Pabandykite: Asmeniniai mokymai ar instruktavimas, tradicinis stiprumo mokymas, važiavimas ar tradicinis kardio vartojimas Geras požiūris į kitus: grupės veikla "Prieštaringumas yra pagrindinė asmenybės tendencija, kuri diktuoja jūsų bendrą požiūrį į kitus", - sako Friesenas. Kuo labiau jums patinka, tuo labiau tiki, atviras, altruizmas, kooperatyvas ir simpatijas.

Kuo mažiau malonu, tuo labiau esate skeptiškas, saugomas, savisaugos, konkurencingumo ir tvirto mąstymo.

Laisvalaikis - Sveikas Žmogus

Kaip ir su kitais asmenybės aspektais, nėra "teisingos" ar "neteisingos" tendencijos. Tačiau reikia nepamiršti, kad toks suderinamumas skiriasi nuo ekstraversijos.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Tai visiškai įmanoma, kad būtų malonus, bet introvertintas, nepatogus ir ekstrovertuotas. Ir jei jūs taip pat esate ekstraverted, tikriausiai jums labiausiai patiko ir populiari tokia socialinė aplinka.

Jei jūs: gerai sutinkate su kitais Pabandykite: dviviečiai tenisai, CrossFitbatų stovyklos, šokiai, pramoginiai sporto šakos Skeptiniai prieš kitus: konkuruojantys individualūs sporto šakos Tie, kurie turi žemesnę kvalifikaciją, gali būti priešingi, konkurencingi ir visiškai patogu pareikšti nuomonę ir nesutarimus.

Kaip prarasti riebalus per vieną savaitę

Jei jūs: priklauso nuo konkurencijos Bandyti: Triatloniai, vienviečiai teniso arba golfo, kultūrizmo, bokso ar MMA kovosolimpinės sunkiosios atletikos Kaip jūs vertinate neigiamos emocijos gali paveikti tikslų nustatymą Neigiamų emocijų kontinuumas yra šiek tiek sunkiau konceptualizuoti, tačiau jis vaidina įtaką tikslų nustatymo elgsenai.

Tavo tikslai ir jūsų sprendimai, greičiausiai, padės išvengti neigiamų dalykų". Iš fitneso požiūriu tai gali reikšti, kad esate motyvuotas padaryti minimalų minimumą, kad sumažėtų širdies smūgio ar II tipo diabeto vystymosi tikimybė.

Tačiau asmenybės psichologai dešimtmečius dirbo siekiant geriau apibrėžti asmenybę, ir, pasak dr. Chris Friesen, Ph. Jie apima: Neigiamos emocijos: kaip jautrus asmuo yra neigiamų emocijų ir streso Ekstraversija: kiek žmogus gali toleruoti išorinę stimuliaciją Atvirumas: kaip atviras asmuo turi keistis ir nauja patirtimi Prieštaringumas: asmens požiūris, įskaitant draugiškumą ar panašumą, link kitų Motyvacija: kiek motyvacijos ir savęs kontrolės asmuo Nors Friesenas pabrėžia, kad nėra jokios išskirtinės "fitneso asmenybės", kiekviena iš šių penkių asmenybės dimensijų gali turėti įtakos jums labiausiai tinkamam pratybų būdui.

Dideli laimėjimai retai atsiranda tokio pobūdžio prevencijos srityje", - sako Friesenas. Kitoje spektro pusėje, kurioje yra mažai neigiamų emocijų, kyla pavojus jūsų fitneso tikslams.

Geriausi pratimai jūsų asmenybės tipui

Jūs labiau rizikuojate rizikuoti, o ne prakaituoti mažus daiktus", - sako Friesenas. Panašiai, jei esate mažai dėl neigiamų emocijų ir menkos ekstraversijos, tikėtina, kad jūs būsite motyvuoti, galvodami apie teigiamus laimėjimus, pasiektus imantis veiksmų.

  1. Atskleista nemaloni tiesa apie lietuvių pamėgtą riebalų deginimo priemonę L-karnitinas — natūralios kilmės aminorūgštis, apie kurios vartojimą galima išgirsti skirtingų nuomonių.
  2. Riebalų deginimas dr berg
  3. Mesti svorį atsikratyti žagarų
  4. Jym riebalų deginimo kryptys. Kardio treniruotės riebalų deginimui
  5. Ką valgyti kad padidėtų svoris
  6. Atskleista nemaloni tiesa apie lietuvių pamėgtą riebalų deginimo priemonę | motoklubas.lt
  7. Būdai numesti svorį per 2 dienas

Jei jūs: linkite padaryti minimalų minimumą, kad sumažintumėte neigiamų rezultatų riziką Pabandykite: dirbkite su treneriu ar treneriu, norėdami nustatyti didesnius tikslus Jei jūs: linkite nustatyti per didelius tikslus, neatsižvelgdami į iššūkį Pabandykite: nustatykite didelius tikslus, bet sumažinkite save, nustatydami mažesnius, labiau pasiekiamus mini tikslus Kaip jūs vertinate motyvaciją, gali turėti įtakos jūsų poreikiui gauti pagalbą Nenuostabu, kad asmenys, kurie linkę būti labai savimi pagrįsti, geriau laikosi reguliuojamos treniruotės tvarkos nei tie, kurie nėra tokie motyvuoti.

Tie, kurie linkę nesilaikyti motyvacijos spektro, turi atidžiai apgalvoti savo priežastis, kodėl pradėti treniruotes, kad padėtų sustiprinti jų įsipareigojimus.

RIEBALUS DEGINANTI TRENIRUOTĖ TAU

Praktiškai kalbant, svarbu būti sąžiningas su savimi apie savo motyvacijos lygius renkantis pratimų formą. Pavyzdžiui, asmenys, kurių reitingas mažas dėl motyvacijos, tikriausiai neturės daug sėkmės po savarankiško, namų pagrįsto treniruotės rutinos.

Yra per daug abejonių ir priežasčių nesilaikyti.

apibrėžti riebalų deginimo zoną

Kita vertus, tie, kurie yra labai savi motyvuoti, gali puikiai sugebėti rasti internetinį treniruotės planą ir sekti jį patys. Jie turi būti šiek tiek atsargūs, nesvarbu, ar jie išvyksta už borto, labai motyvuoti asmenys labiau linkę siekti tikslų, nes "neužima belaisvių" mentaliteto, kuris gali apeiti jų gyvenimą. Jei jūs: reikia motyvacijos augimo Pabandykite: praturtinkite treniruotės partnerį ar trenerį, kad padėtumėte jums atskaitingai Jei jūs: labai savarankiškai motyvuoti Venkite: susimąsčiusi apie savo treniruotes ir tikslus Related Content.