Pereiti prie turinio

Tai gali poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams labai svarbu, kad jūsų kūnas tinkamai atsigautų ir būtų pasirengęs tolesniam fiziniam krūviui, kurį jūs tam paruošėte. Treniruotės metu sužalojate raumenis, o valgydami kūną apkraunate statybinėmis medžiagomis, kurios miego metu atlieka savo funkcijas ir dėl cukraus vartojimas riebalų nuostoliams jūsų raumenys auga ir didėja.

Kiek laiko reikia atsigauti tarp treniruočių? Apie poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių pasitaikančias kultūrizmo klaidas 3 dienų pertrauka tarp treniruočių. Apie dažniausiai pasitaikančias kultūrizmo klaidas Poilsis ir atsigavimas treniruočių procese yra nepaprastai svarbūs.

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostolių, Posts navigation

Kurį iš jų aptarsime šiame straipsnyje, taip pat išsiaiškinsime, kas yra pervargimas ir kaip su juo susidoroti. Mes išsamiai suprasime, kaip sukurti visą atsigavimo poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams tarp treniruočių, kad būtų galima atnaujinti darbingumą reguliariai mankštinantis.

Pagal nusistovėjusią tradiciją, mes pradedame nuo trumpo teorinio kurso. Atsigavimą tarp poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams galima suskirstyti į du etapus. Pirmasis yra atsikratyti fizinio nuovargio, tai yra visiško išsekimo jausmas, atsirandantis po kiekvienos sunkios poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams.

Atskirų raumenų grupių nuovargio jausmas yra apibendrintas viso organizmo nuovargio poveikis. Baigęs treniruotę kūnas turi atsikratyti šio fizinio nuovargio.

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Atsikratęs jis gali pereiti į kitą atsigavimo etapą - raumenų stiprinimo ir jėgos rodiklius. Kodėl reikia ilsėtis tarp treniruočių? Kaip jūs jau supratote iš aukščiau, kūnas, prieš pereidamas prie raumenų stiprinimo, turi įveikti fizinį nuovargį.

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams, Maitinimo režimas

Jei kūnas prieš kitą treniruotę neturėjo laiko jo įveikti, tada negali avižos svorio klausimų dėl raumenų augimo. Taigi, spaudžiant nuovargį kitam, jūsų kūnas tampa pernelyg išsekimo būsena.

Kūnas, atsidūręs tokioje situacijoje, poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams ne stiprindamas raumenis, o palaikydamas gyvybę. Patirdamas lėtinį nuovargį, jūsų kūnas negalės suvokti raumenų augimo procesų. Taigi neateikite į kūno rengybos klubą, jei nėra gerai pailsėti ir visiškai pasveikti.

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Tai yra raumenų formavimo proceso tobulinimas ir jėgos rodiklių didinimas, formuojant poilsį tarp treniruočių. Miegoti Tiek pat, kiek treniruotės ir mityba yra svarbūs norint padidinti jūsų rezultatus, miegas jiems yra toks pat svarbus. Būtent miego metu kūne vyksta tie biocheminiai procesai ir reakcijos, kurie gydomi ir padidėja raumenų riebalų deginimo stiprikliai.

Tai yra, jūsų raumenys auga ne salėje, o miego metu.

Daugelis žmonių teigė apie savo išradimą, tačiau, nepaisant to, kas su jais sugalvojo, ji buvo labai sėkmingai naudojama iš praeities nuostabių kultūristų, tokių kaip Vinceas Gironda, Daveas Draperis ir Arnoldas Schwarzenegeris.

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams poilsis tarp treniruočių vyksta taip. Treniruotės metu sužalojate raumenis, o valgydami kūną apkraunate statybinėmis medžiagomis, kurios miego metu atlieka savo funkcijas ir dėl to jūsų raumenys auga ir didėja. Natūralu, kad jei nepakankamai miegate, raumenys neauga. Net jei jūs miegate pakankamai valandą ar dvi, tai galiausiai paveiks jūsų treniruotes ir rezultatus.

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Tuo atveju, kai jūs miegate mažai, negali kilti abejonių dėl jūsų treniruočių rezultatų. Geriausios raumenų augimo sąlygos bus sąlygos, kuriomis galėsite sau leisti miegoti šiek tiek daugiau nei įprasta, taip padidindami poilsio laiką tarp treniruočių.

Dar geriau, jei atsikeliate ne dėl to, kad pabudote, o dėl savo. Norėdami tai padaryti, turite laikytis tam tikro režimo.

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Eikite miegoti kiekvieną dieną tuo pačiu laiku, kad teisingai nustatytumėte savo bioritmus. Kiek daugiau nei įprastai, kiek?

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Prieš atsakydami į šį klausimą, dar kartą primename, kad kiekvienas žmogus yra individualaus pobūdžio kaip numesti svorio visame kiekvienas turės savo miego laiką. Slauga numesti svorio Penktadienis: B treniruotė Trečią ir ketvirtą savaites ciklas kartojasi. Jėgos treniruotės galimybės. Jėgos pratimų komplekso sudarymas. Kojų jėgos treniruotės Miegas, kuris tiesiogiai patenka į poilsį tarp treniruočių, gali užtrukti keturias valandas, kad jaustųsi mieguistas.

Kažkam reikia šešių, kažkam aštuonių, kažkam dešimt. Tuo pat metu visi nuo vaikystės žinome, kad vidutiniškai aštuonios valandos miego. Daugeliu atvejų tai poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių, tačiau neatsižvelgiama į individualų miego poreikį, atsižvelgiant į asmens gyvenimo būdą, aktyvumo tipą, fizinio lieknėjimo vakuumas lygį ir daugybę kitų veiksnių. Taigi, nuo kokio skaičiaus mes eisime? Kiekvienas pasirinks šią figūrą atskirai, o rekomendacija bus kita. Bet nereikia iškart siekti tokios figūros.

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams. Riebalų nuostolių, Nr PCT & Ištvermės = Cardarine GW

Pabandykite palaipsniui, kartą per savaitę, padidinkite miego trukmę 15 minučių. Tarkime, jei pradėjote sportuoti sporto salėje, padidės jūsų miego poreikis, todėl turėsite daugiau laiko praleisti miegodami. Jei anksčiau praleidote 6 valandas miegodami, pabandykite palaipsniui prailginti šį laikotarpį. Pirma, pirmą savaitę iki 6 valandų ir 15 minučių, antrą ikitrečią iki ir galiausiai, ketvirtą savaitę, tai yra, praėjus mėnesiui nuo eksperimento pradžios, jau turėtumėte padidinti savo miego laiką.

Tačiau atminkite, kad nieko neverta daryti dramatiškai, nes tai organizmui sukels stresą. Palaipsniui didinkite miego laiką, tai būtina norint geriausiai pritaikyti savo biologinį laikrodį prie naujojo režimo.

Kas suteiks mums tokį sapno padidėjimą? Raumenų atžvilgiu toks padidėjimas žymiai padidins jūsų biologinius atsigavimo poreikius apskritai ir atitinkamai daugiau laiko bus skiriama raumenims augti.

Taigi, jūs sudarysite sąlygas raumenims sudaryti palankias augimo sąlygas. Atsigavimas tarp treniruočių vyks palankiau, o jo efektyvumas žymiai padidės. Kaip susitaikyti su tokiu pailgėjusiu miego laiku? Vakare po darbo ar studijų ilgai nestovėkite prie kompiuterio ar televizoriaus.

  • Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams, Riebalų nuostolių, Nr PCT & Ištvermės = Cardarine GW
  • Riebalų deginimas praleidimas
  • Realūs riebalų deginimo būdai
  • Sidabrinis pramogų sąrašas - daiktadezes.
  • Kiek laiko reikia atsigauti tarp treniruočių?

Tik ilgas ir geras miegas leis jums geriausiai išnaudoti savo galimybes. Poilsis Taigi, uždavę sau klausimą - kodėl jums reikia poilsio tarp treniruočių, jūs jau suprantate, kad jums nereikia ateiti į fitneso klubą, jei jaučiate, kad nepakankamai pailsėjote ir poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams. Bet poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams galima laikyti pakankama priemone?

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostolių, Dexter Jackson dietos mokymas

Kiek valandų ar dienų reikia eiti atostogauti? Šie dalykai priklauso nuo daugybės veiksnių. Jūsų amžius, gyvenimo būdas, miego kokybė, kur ir pas ką dirbate ar studijuojate, koks didelis yra įvairių stresų buvimas jūsų gyvenime, kaip viskas vyksta su psichine įtampa ir t.

Atkuriamasis poilsis tarp treniruočių labai priklauso nuo individualių savybių, bruožų ir gyvenimo būdo. Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams laikotės išmatuoto gyvenimo būdo, jums nerūpi pinigų uždirbimo ir šeimos išlaikymo klausimai, jūs poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams valgote ir daug miegate, tai darydami tris kartus per savaitę turėsite laiko atsigauti be jokių problemų.

Esant tokiai situacijai, kai reikia palaikyti šeimą, mažus vaikus, dirbti du darbus, atlikti įvairius namų ruošos darbus, o po viso to vis tiek eini į fitneso klubą ir ten darai viską, ką turi, turėk omenyje, kad pasveikimas ir atitinkamai augimas jums reikės daug daugiau laiko. Du ar net tris kartus daugiau. Žinoma, norėtumėte poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams konkrečius skaičius, tiksliai, kiek laiko reikėtų pailsėti tarp treniruočių.

Susmulkinti abs ir praranda pilvo riebalus per 7 dienas 10 minučių namų treniruotė

Bet dar kartą primenu, kad kultūrizmas yra labai individuali sporto šaka, todėl kiekvienas žmogus turės skirtingą laiko tarpą atsipalaiduoti.

Imkime, pavyzdžiui, du vienodai poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams išsivysčiusius vaikinus. Jei jie valgo vienodai ir miega tiek pat laiko, bet jų treniruočių programa yra skirtinga, tada sveikimo laikas bus skirtingas.

Jei jie treniruojasi pagal tą pačią programą, jie valgo tuo pačiu būdu, tačiau vienas miega ilgiau, antrajam reikės daugiau laiko atsigauti. Jei jie treniruojasi vienodai ir miega tiek pat laiko, bet skiriasi jų mityba, tai taip pat paveiks atsigavimo laiką.

poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių

Ir tai tik trys veiksniai, su sąlyga, kad neatsižvelgėme į jų psichologinį, protinį krūvį, užimtumą mokykloje ar darbe, šeimos ar vaikų buvimą ar nebuvimą ir tt ir tt ir t. Atsigavimas Kaip būti tokioje situacijoje, kai nežinai, kiek laiko reikia skirti atsigavimui ir koks turėtų būti poilsio laikas tarp treniruočių? Kultūrizmas DUK - Kaip aš galiu gauti didelis ir prarasti riebalų tuo pačiu metu? Tokioje situacijoje turėsite kreiptis į universalų atsakymą, kuris tiks visiems.

Tai skamba taip - vadovaukitės gerove. Klausykite savo kūno.

Poilsis tarp rinkinių riebalų nuostolių

Suteikite jam pertrauką 24 valandoms treniruotės kas antrą dieną. Eik į treniruotę. Jaučiatės pavargę ir negalite duoti viso ko? Išbandykite 48 valandas poilsio dvi dienos poilsio tarp treniruočių. Vis dar poilsio tarp riebalų nuostolių rinkinių nuo treniruočių? Kojų jėgos treniruotės Poilsis 72 valandas poilsis tris dienas. Ir taip toliau, kol rasite sau geriausią laiką atsipalaiduoti. Išmokti įsiklausyti į savo kūną yra kritiška. Jei manote, kad treniruotes kas antrą dieną lydi nuovargio jausmas, kuris jūsų nepalieka, padidinkite poilsio laiką.

Parodyti atkaklumą ir kaupti nuovargį nėra prasmės, nes prarandama pati treniruočių esmė - raumenų stiprinimas. Tai jau buvo pasakyta aukščiau. Taigi, išvada yra tokia. Išmokite klausydamiesi savo kūno, kad atlaikytumėte reikiamą poilsio intervalą, ir jis jums pasakys, kaip sekėsi atsigauti tarp treniruočių.

Jūs neturėtumėte atvykti į kūno rengybos poilsis tarp rinkinių riebalų nuostoliams, jei vis dar jaučiatės pavargę. Išvada Poilsis, kaip ir treniruotės bei mityba, yra gana individuali tema, čia didelę reikšmę turi ir eksperimentai. Išbandykite, ieškokite, tyrinėkite ir klausykite savo kūno. Jis tau pasakys, kas tau labiausiai tinka.

Nustebsite, bet jei paklausite, kiek laiko reikia skirti svorio metimas iššūkis raleigh nc ar pasveikimui, aš jums pasakysiu, kad tik jūs galite atsakyti į šį klausimą. Kaip džiovinti raumenims palengvinti vyrams Yra tik bendros rekomendacijos visiems. Mes juos apžvelgėme aukščiau. O miego, poilsio laikas ar b12 injekcija degina riebalus treniruočių ir atsigavimo pasirenkamas individualiai, ir kiekvienas turės savo.

Taip pat atminkite, kad geriausią rezultatą duos tik integruotas požiūris.