Pereiti prie turinio

Kitas nedidelės apimties tyrimas parodė, kad besilaikę dietos ir svorio numesti siekę žmonės, kasdien suvartodavę po du arbatinius šaukštelius 30 mililitrų kokosų riebalų deginimo gilada, neteko daugiau pilvo riebalų nei tie, kurie vartojo sojų aliejų. Tačiau, netgi šiais atvejais, Jūs turite pripažinti, kad tai tėra trumpalaikė pagalba. Tai stebuklas!

Titulinis Sportininko knyga Tau melavo mielas drauge Tau melavo mielas drauge Skubame riebalų deginimo papildų rizika sporto klubus. Ieškome patyrusių trenerių. Klausiame, konsultuojamės su jais. Kiekvienas turime savo tikslų — kas siekia sutvirtinti nusilpusius raumenis, kas bando sudeginti susikaupusius riebaliukus, kas nori pagerinti išvaizdą, o kas — savijautą.

Mes jaučiamės laimingi, kai sporto klube sutinkame trenerį, kuris supranta, palaiko mūsų tikslus ir profesionaliai padeda jų siekti. Riebalų deginimo papildų rizika tampa tarsi dar viena mažyte, bet labai svarbia mūsų gyvenimo dalimi. Jis stengiasi mus išmokyti pažinti ir suprasti ne tik sportą, bet ir save, pajausti ir suprasti savo kūną… Bet… visada mums gali ir turi iškilti įvairių klausimų… Todėl siūlome perskaityti Tom Venuto, mitybos eksperto specializacija : kulturizmas, riebalu deginimassveikatingumo ir fitneso instruktoriaus Amerikos Sporto medicinos koledže, personalinio trenerio mintis… Jei ėjai į sveiko maisto parduotuvę ir klausei informacijos apie maisto papildus Jei pirkai paskutinę "geriausiai perkamą" dietų riebalų deginimo papildų rizika Jei žiūrėjai TV ir klausei fitneso "guru " rekomendacijų ir pasakojimų apie stebuklingą naująją dietą, treniruoklį ar maisto papildą Jei naršei internete ieškodamas informacijos apie mitybą ir treniruotes Jei nors kartą tai darei, tai yra šansų, kad nors kartą Tu šokiruotas?

Jei taip - tu ne vienas! Sąžiningos informacijos apie mitybą ir riebalų deginimą dabar yra sunkiau rasti nei kada nors anksčiau ir beveik kiekviena yra, palyginus, klaidinanti.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą. Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas. Riebalų deginimas — tiek fiziškai, tiek psichologiškai sunkus darbas.

Kažkas iš mūsų suplojo tiesiog tūkstančius neveiksmingoms treniruočių programoms ir papildamskurie nepadarė nieko, išskyrus "brangų šlapalą " Kad sėkmingai judėti šių dienų informacijos džiunglėse be vedliotu turi tapti labai įžvalgiu ir matančiu bei jaučiančiu skirtumus vartotoju. Yra trys priežastys, kodėl šiandien taip sunku rasti teisingos informacijos: 1 Pinigai.

Riebalų deginimas yra milijardų dolerių per metus industrija. Dėl šių pinigų neskrupulingi vadybininkai pasakys tau viską - net ir visišką melą - tamkad įtikintų pirkti savo prekę ir patenkinti savo finansinius interesus. Gyvename riebalų deginimo papildų rizika amžiuje.

Problema atsirandakai jos tampa per daug. Fitneso ir mitybos guru pamokslauja apie savo paskutinius mokslinius atradimus per TV. Tūkstančiai mitybos programų ir pratimų knygų užpildė knygynų lentynas. O kur dar viską "apvainikuojantis "internetas. Net industrijos profesionalai, tokie kaip registruoti dietologai, mokslininkai, tyrėjai, mokslų daktarai, sertifikuoti treneriai, pateikia nemažą kiekį prieštaravimų. Tai palieka didelę dalį žmonių riebalų deginimo papildų rizika, iliuzijose, ar visiškai nusivylusiais.

Tampa sunku kuo nors dar pasitikėti. Todėl aš noriu ką nors padaryti. Padaryti kažką, ko dar niekas nėra bandęs daryti : tai yra pasakyti tiesą ir nieko daugiau.

Riebalų degintojų naudojimo rizika

Pirmiausia pateiksiu 12 didžiausių riebalų deginimo netiesų. Treniruotės, mityba ir tinkamas požiūris - yra pagrindiniai dalykai, kurių Jums reikia, kad sudegintumėte riebalus per ilgesnį laiką.

Papildai nėra būtini. Tik kai kurie pagrindiniai papildai padeda "apsidrausti" ir kai kurie gali padėti šiek tiek paspartinti patį procesą, bet ne tiek daug, kiek pateikia reklama, tam kad Jūs patikėtumėte. Net papildai, kurie buvo nurodyti efektyviausiais, pagelbės tik maža bendro rezultato dalimi, kurį Jūs pasieksite. Ar reikia komentarų? Tikite, ar ne, bet pažangiausi treneriai, varžybų dalyviai, profesionalūs atletai, gali turėti daugiau naudos vartodami papildus, negu pradedantieji.

Aukšto lygio atletai gali labiau "pastiprinti" savo treniruotes, mitybą. Jų mitybos programos yra teisingos. Jų treniruotės yra intensyvios. Jų disciplinuotumas yra nesvyruojantis. Jei Jūs pasiekėte aukštą lygį pažangių, metodiškų treniruočiųkokybiškos mitybos dėka, tai, kuo labiau artėjate prie genetinio potencialo, tuo lėtesnis tampa progresas.

Progresas gali ir turi tęstis neapibrėžtą laiką ir kai Jūs pasiekiate aukštesnius lygius, tada galimi papildai ir kitos "mažosios detalės ", kurios padės išlaikyti pagrindinį potencialą. Pasaulio čempionatuose galima pralošti šimtosiomis sekundės dalimis, tašku, svorio dalimi ar tik vieno teisėjo sprendimu.

riebalų deginimo papildų rizika idealus maistinių medžiagų santykis svorio metimui

Dabar pažiūrėkime į pradedančiuosius, vidutiniokus ar pažengusius. Jie vis dar valgo greitą ir nevisavertį maistą. Jie netgi pastoviai nesportuoja. Jūs atspėjote: jie bėga ieškoti "trumpiausio kelio" tablečių ar miltelių pavidalu. Jie apgaudinėja save ir visai nenori įdėti pastangų mokymuisi kaip geriau maitintis ir treniruotis. Brian Tracy, "Maximum Achievement". Nėra prasmės nerti į sudėtingą papildų pasaulį tikintis rasti lengviausią kelią.

Tau melavo mielas drauge ...

Viską reikia daryti iš eilės ir pirmiausia suderinti mitybą ir treniruotes. Kai viskas jau suderinta ir veikia, TADA galite pasitelkti "mažuosius pagalbininkus", suteikiant privalumą saugioms, natūralioms ir etiškoms priemonėms, kurios pagelbėtų pasiekti šimtaprocentinį pajėgumą ir suteiktų konkurencingų privalumų.

Gerbiamas treniruočių fiziologijos specialistas Tim Ziegenfuss sakė : " Papildai turi būti pyragaičio glaistas". Jei kas nors bando įtikinti Juskad nepasieksite savo tikslų be jų, tai būkite tikri, kad jie tik bando Jums kažką parduoti. Dauguma komercinių mitybos programų yra labai mažo kaloringumo.

Ironiška, bet kuo labiau Jūs mažinate kalorijas, tuo labiau lėtėja Jūsų medžiagų apykaita. Faktiškai, labai mažo kaloringumo dietos, gali padaryti Jus riebesniais. Taip pat ir psichologiškai neįmanoma pasiekti pastovaus riebalų deginimo badaujant. Kai Jūs valgote mažai, Jūsų kūnas sunaudoja mažiau energijos. Kai Jūs valgote daugiau, kalorijų sudeginate irgi daugiau. Tai galutinis paradoksas. Labai mažo kaloringumo dietos ne tik sulėtina medžiagų apykaitą ir Jūs sudeginate mažai kalorijų, bet jos gali iššaukti ir raumens praradimą.

Galu gale Jūsų metabolizmas visai sustoja. Kai tai atsitinka, svoris nebekrenta ir bet kokį kalorijų padidinimą seka staigus riebalų padidėjimas. Šis " rikošeto efektas" yra neišvengiamas, kadangi niekas negali išsilaikyti mažo kaloringumo mitybos programos ilgą laikotarpį. Jūs galite laikinai numesti svorį, bet kiekviena schema galutinai priveda prie svorio padidėjimo ir praradimai tampa išaugusiais sunkumais.

Blogiausia tai, kad Jūs tampate riebalų deginimo papildų rizika žymiai riebesniais dėl per mažo maisto kiekio. Lawrence Lamb 'The Weighting Game ".

Riebalų deginimas šalutinis poveikis Riebalų degintojų tipai

Rūpestingai patikrinkite kalorijų rekomendacijas prieš pradėdami laikytis kokios nors dietos. Tokia mitybos programa, kurioje numatyta mažai kalorijų, iššauks svorio mažėjimą jau nuo pat pradžių, bet ji neveiks ilgai. Jūs žinote, žmogaus organizmas yra labai gudrus - jis visada stengiasi išlyginti svarbiausių būsenų pusiausvyrą : medžiagų apykaitą, kūno temperatūrą, kraujo cukrų, hormonų lygį, rūgščių- šarmų balansą, kitas kūno sistemas ir visas jas reguliuoja, kad kūnas jaustusi saugiai ir komfortabiliai.

Kai Jūs nusprendžiate prieš save imtis drastiškų veiksmų, tokių,kaip staigus svorio metimas, Jūsų metabolizmas į tai reaguoja - išlygina energijos pusiausvyrą, panašiai kaip termostatas palaiko reikiamą temperatūrą.

Kai tik organizmas pajaučia "atėjusį badą ", jis greitai orientuojasi - sulėtina metabolizmą ir Jūs sudeginate mažiau kalorijų. Geriau yra sudeginti riebalus treniruojantis, negu "numarinti juos badu ".

Leidiniai turi savo pasaulėžiūrą. Jie negali spausdinti melagingos tiesos, ar ne? Jei jau tai išspausdinta, tai turi būti tiesa? Kitaip jie turėtų problemų.

riebalų deginimo papildų rizika greitai numeskite svorio ant pilvo

Straipsniai yra labiau įtikinantys negu įprasta reklama, todėl šiandien taip stengiamasi suteikti reklamai straipsnių formą. Dauguma žmonių patiki beveik viskuo, jei tai išspausdina gerą reputaciją turintis leidėjas. Jūs galbūt pastebėjoe, kad daug straipsnių yra apie naujausius, geriausius papildus.

Tai nėra tikri straipsniai, tai nieko daugiau, kaip tik paslėpta reklama. Su adresu gale, kur galima jų užsisakyti Kaip paprasta. Net jei leidinys neturi tiesioginio intereso maisto papildų linijoje, Jūs negalite pilnai tikėti tuo, kad jie atskleidžia visą tiesą. Jie tiesiog nenori pažeisti sutarčių su kompanijomis, kurios išleido reklamai didelius pinigus. Vienas puslapis didelio tiražo populiariame leidinyje kainuoja daug. Ar galvojate, kad koks nors leidinys išspausdins straipsnįsakydamas, kad " papildai neveikia " ir kitame puslapyje įdės tuos pačius papilduskuriuos kritikavo?

Žinoma ne. Taigireklamos tikslas yra labiau sukelti susidomėjimą, nesukeliant minčių: veikia tas papildas ar ne. Dėl tokių priežasčių, kartais daugiau ir išsamesnės informacijos galime gauti iš mažo ir kuklaus bukleto, negu iš puslapio dydžio straipsnių.

Mažina širdies- kraujagyslių ligas Lengvai tonizuojančiomis savybėmis Tamkad gautume riebalų deginimo efektą, turėtume vartoti žalios arbatos standartizuotą ekstraktą nuo iki mg per parą. EGCG įtakoja riebalų rūgščių oksidaciją ir didina treniruotės efektyvumą. Papildai lieknėjimui Riebalų degintojai Norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad koncetracija veikliųjų medžiagų kapsulėje turėtų būti — mg. Vitaminai Laikantis dietos sumažiname suvartojimų kalorijų kiekį, tuo pačiu galime apriboti ir vitaminų patiekimą į organizmą.

Galvokite skaitydami! Viskam užduokite klausimus. Pasikliaukite sveiku protu.

Riebalu deginimas 2: papildai

Saugokitės slaptų motyvų. Nors tai yra juodu ant balto, dar nereiškiakad tai - visiška tiesa. O gal tai skamba pernelyg gerai, kad būtų tiesa Kai kurios papildų kompanijos bando įtikinti, kad maistą pakeičiantys produktai, milteliai, kokteiliai turi "magišką " savybę mažinti riebalus ir didinti raumenis.

Tiesa yra tik tai, kad tai yra tik mitybos papildas.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z Riebalų degintojų naudojimo rizika Titulinis Sportininko knyga Tau melavo mielas drauge Tau melavo mielas drauge Skubame į sporto klubus. Ieškome patyrusių trenerių. Ar vartojate riebalų deginimo priemones? Ar žinote apie jų šalutinį poveikį?

Tai atradimas, kai reikia pavalgyti greitai ir gauti pakankamai kokybiškų baltymų. Didžiausias tokio maisto privalumas yra tik patogumas. Taigi, kokybiški papildai tarnauja tada, kai Jūs skubate ir neturite laiko pavalgyti, bet jie nėra geriau negu maistas.

Žmogaus virškinimo sistema prisitaikiusi virškinti tikrą maistą.

Riebalų deginimo gilada, Main navigation

Maitinimasis kas trys valandos normaliu maistu žymiai padidina metabolizmą. Maisto papildai taip šio proceso nesukelia.

riebalų deginimo papildų rizika svorio netekimas moterims virš 60 metų

Jei Jūs nevalgote tinkamo maisto - liesų kapky eco slim diskuze, krakmolingų ir skaidulinių angliavandenių - nieko nebus. Joks papildas neaprūpins Jūsų visais maisto teikiamais privalumais. Mes sukurti gaminti ir vartoti maistą - baltymus, angliavandenius, riebalus, o ne tabletes.

Jei Jūs norite, kad kūnas progresuotų - teks pamiršti vien iš papildų sudarytas dietas, maisto pakaitalus ir grįžti į pradžią. Tai reiškia maistą. John Parillo.