Pereiti prie turinio

Tyrimai rodo, kad žmonės gali prarasti pilvo riebalus naudodamiesi vidutinio sunkumo ar intensyvaus intensyvumo aerobiniais pratimais, jei jie palaiko kalorijų deficitą 44, Šie riebalai gali kilti iš bet kurios kūno vietos, ne tik iš mankštinamų kūno dalių. Abas mitas Nr. Tai labai mažas, bet labai intensyvus judėjimas.

Vidinis įstrižas. Svarbu išlaikyti visų šių raumenų jėgą. Stiprūs pilvo raumenys gali padėti pagerinti laikyseną ir pusiausvyrą.

svorio metimo rekordininkė

Jie taip pat gali padėti sumažinti nugaros skausmą ir padidinti lankstumą 1, 2, 3, 4. Apatinė eilutė:Pilvo raumenys leidžia judėti ir suteikia stabilumo, palaikymo ir pusiausvyros. Stiprus abs gali užkirsti kelią nugaros skausmams ir kitoms problemoms. Yra du pilvo riebalų tipai Pilvo riebalų perteklius arba pilvo riebalai yra susiję su didesne atsparumo insulinui, 2 tipo diabeto ir širdies ligų 5.

Pilvo nutukimas taip pat yra viena pagrindinių metabolinio sindromo 6, 7. Tačiau ne visi pilvo riebalai susidaro vienodi.

ekologiškas plonas barbati

Yra du tipai - poodiniai riebalai ir vidaus organų riebalai. Poodiniai riebalai Tai yra riebalų rūšis, kurią galite prispausti.

riebalų degintojas dla dziewczyny

Jis yra po oda, tarp jūsų odos ir raumenų. Poodiniai riebalai nėra tiesiogiai susiję su metaboline rizika. Nedideliais kiekiais tai nepaprastai padidins jūsų ligos riziką 8, 9. Visceraliniai riebalai Šio tipo riebalai yra pilvo ertmėje aplink jūsų vidaus organus.

Tai susieta su metaboliniu sindromu ir deginant riebalus aplink abs būklėmis, tokiomis kaip 2 tipo diabetas ir širdies liga 8, 9, Visceraliniai riebalai yra hormoniškai aktyvūs.

calvin klein body slim fit kostiumas

Jis išskiria junginius, turinčius įtakos keliems su liga susijusiems procesams žmogaus organizme Apatinė eilutė: Yra du pilvo riebalų tipai - poodiniai ir vidaus organai. Visceraliniai riebalai išskiria hormonus, susijusius su liga.

Turint stiprų, raumenų abs, nepakanka Mankštindami pilvo raumenis, jie sustiprės. Tačiau sukdami, gurkšnodami ir lenkdami šonus pilvo raumenys nebus matomi, jei juos padengs storas riebalų sluoksnis. Esant dideliam kiekiui, poodiniai po oda riebalai neleis jums pamatyti pilvo raumenų.

Norėdami apibrėžti abs arba šešių pakuočių kiekį, turite atsikratyti poodinių riebalų iš pilvo srities. Apatinė eilutė:Pratimai mankštinant padės jiems tapti stipriais ir raumeningais. Tačiau jūs negalėsite jų pamatyti, jei juos dengia poodiniai riebalai.

Daugelis žmonių daro ab pratimus, nes nori numesti pilvo riebalus. Tačiau įrodymai rodo, kad tikslingos ab pratybos nėra labai veiksmingos. Tačiau tyrimai rodo, kad jie nepadės atsikratyti pilvo riebalų. Viename tyrime dalyvavo 24 žmonės, kurie darė ab pratimus 5 dienas per savaitę 6 savaites.

Related Content

Vien tik šis mokymas nesumažino poodinių pilvo riebalų Kitas tyrimas patikrino 27 dienų sėdėjimo programos poveikį. Jis nustatė, kad nei riebalų ląstelių dydis, nei poodinio pilvo riebalų storis nesumažėjo Tai galioja ne tik pilvo sričiai.

Tai taikoma visoms kūno sritims. Pavyzdžiui, vieno tyrimo dalyviai paprašė baigti 12 savaičių pasipriešinimo treniruotes, mankštindamiesi tik ne dominuojančią ranką.

riebalu deginimo treniruote

Jie išmatavo poodinius riebalus prieš ir po programos ir nustatė, kad deginant riebalus aplink abs neteko riebalų visame kūne, ne tik treniruotose rankose Keli kiti tyrimai parodė panašius rezultatus 15, 16, 17, Tačiau kai kurie tyrimai nesutinka Atrodo, kad kai kurie tyrimai prieštarauja aukščiau pateiktiems rezultatams.

Viename tyrime buvo patikrinta, ar sumažėjus poodinėms rankoms riebalų sumažėjo dėmėmis. Jis nustatė, kad mankšta tam tikroje rankos srityje sumažino riebalus toje srityje Kito tyrimo metu buvo tiriama, ar svarbu nustatyti poodinius riebalus.

Tai palygino poodinius riebalus šalia dirbančių raumenų su riebalais šalia poilsio raumenų. Įdomu tai, kad nesvarbu, kaip intensyviai mankštinotės, kraujotaka ir riebalų skaidymasis buvo didesnis poodiniuose riebaluose, kurie buvo arti aktyvių raumenų Nepaisant to, šiuose tyrimuose naudojami metodai ar matavimo būdai gali būti prieštaringų rezultatų priežastis.

  1. Svorio netekimas nova scotia
  2. 5 Bendrieji mitai ir keletas faktų apie jūsų abs
  3. Tai turbūt yra vienintelis didžiausias klausimas, kurį daugelis iš mūsų kenčia nuo kūno riebalų praradimo.
  4. Gamtos skydliaukės svorio netekimas
  5. Mesti svorį su mia
  6. Kokie yra geri riebalų degintojai
  7. Потом он тихо сказал: - Я хотел бы попрощаться с Хилваром.
  8. О чем они думали.

Apatinė eilutė: Įrodymai yra nevienareikšmiai, tačiau daugybė tyrimų parodė, kad vienos kūno vietos treniruotės nepadės deginti riebalų toje srityje. Tyrimai taip pat rodo, kad vien tik ab pratimai neturi įtakos poodiniams pilvo riebalams.

Geriausi riebalų praradimo pratimai Viena iš priežasčių, kodėl tiksliniai riebalų nuostoliai neveikia, yra ta, kad raumenų ląstelės negali tiesiogiai naudoti riebalų, esančių riebalų ląstelėse.

Riebalų masę reikia suskaidyti, kad ji galėtų patekti į kraują. Šie riebalai gali kilti iš bet kurios kūno vietos, ne tik iš mankštinamų kūno dalių. Be to, sėdėjimas ir gniuždymas nėra ypač efektyvus kalorijų sudeginimas.

Kokius pratimus turėtumėte daryti? Reguliarūs viso kūno pratimai pagreitins jūsų medžiagų apykaitą ir sudegins kalorijas bei riebalus.

Vidinis įstrižas. Svarbu išlaikyti visų šių raumenų jėgą. Stiprūs pilvo raumenys gali padėti pagerinti laikyseną ir pusiausvyrą. Jie taip pat gali padėti sumažinti nugaros skausmą ir padidinti lankstumą 1, 2, 3, 4.

Aerobiniai pratimai kardio taip pat gali būti veiksmingi siekiant sumažinti vidaus organų pilvo riebalus Intensyvumas taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Vidutinis ar didelis intensyvumo pratimas gali sumažinti pilvo riebalų masę, palyginti su žemo intensyvumo aerobiniais pratimais ar jėgos treniruotėmis 22, Be deginant riebalus aplink abs, jei norite pasiekti reikšmingų rezultatų, turite dažnai mankštintis Raumenų pokyčiai, atsirandantys reaguojant į mankštą, taip pat skatina riebalų praradimą.

Kitaip tariant, kuo daugiau raumenų sukaupsite, tuo daugiau riebalų sudeginsite Gali būti veiksminga derinti kelis pratimų tipus Aukšto intensyvumo protarpinis mankšta HIIE yra dar vienas metodas, įrodytas, kad kūno riebalai sumažina efektyviau nei įprasti aerobiniai pratimai 22, 26, 27, HIIE yra intervalinių treniruočių rūšis, apimanti trumpus didelio intensyvumo pratimų pratimus, po kurių eina šiek tiek ilgesni, bet ne tokie intensyvūs atsigavimo laikotarpiai Veiksmingi HIIE aspektai yra apetito slopinimas ir didesnis riebalų deginimas fizinio krūvio metu ir po jo Be to, įrodyta, kad atsparumo treniruotės ir aerobikos pratimų derinimas yra veiksmingesnis nei vien aerobiniai pratimai 29, Net jei nenorite užsiimti HIIE ar pasipriešinimo treniruotėmis, tyrimai parodė, kad tik reguliarūs žvalūs pasivaikščiojimai taip pat gali efektyviai sumažinti pilvo riebalus ir bendrą kūno riebalų kiekį 31, Atrodo, kad ypač efektyvu derinti aerobikos pratimus ir atsparumo treniruotes.

Kas yra pilvo raumenys (abs)?

Pradedantiesiems sumažinkite perdirbto maisto kiekį. Paprastai jie yra supakuoti su cukrumi ir aukštos fruktozės kukurūzų sirupu. Valgydami per daug cukraus, galite priaugti svorio ir padidinti medžiagų apykaitos ligų riziką 33, Verčiau skirkite didesnį baltymų kiekį.

ecoslim lazada

Dietos, kurių metu gaunama daug baltymų, buvo susijusios su didesniu sotumo jausmu, kuris gali sukelti mažesnį kalorijų suvartojimą. Padidėjęs skaidulų vartojimas yra dar viena gera svorio metimo strategija.

Įrodyta, kad daržovės, turinčios daug tirpių skaidulų, padeda numesti svorio. Jie gali padidinti sotumo jausmą ir sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį laikui bėgant 39, 40, Porcijų kontrolė yra dar viena veiksminga priemonė, nes įrodyta, kad suvartojamo maisto kiekio sumažinimas gali padėti numesti svorio 42, Kai suvartojate visą maistą, daugiau skaidulų, daugiau baltymų ir kontroliuojate savo porcijas, greičiausiai sumažinsite kalorijas.

Norint numesti svorio ir pilvo riebalus, būtina pasiekti ilgalaikį kalorijų deficitą. Tyrimai rodo, kad žmonės gali prarasti pilvo riebalus naudodamiesi vidutinio sunkumo ar intensyvaus intensyvumo aerobiniais pratimais, jei jie palaiko kalorijų deficitą 44, Apatinė eilutė: Norint prarasti pilvo riebalus, svarbu tinkamai maitintis.

Valgykite mažiau perdirbtų maisto produktų, stebėkite savo porcijas ir valgykite daugiau baltymų bei skaidulų. Kaip efektyviai atsikratyti pilvo riebalų Įrodymai rodo, kad jūs negalite prarasti pilvo riebalų atlikdami vien tik pilvą.

5 Bendrieji mitai ir faktai apie jūsų abs

Norėdami netekti viso kūno riebalų, naudokite aerobinius pratimus ir atsparumo treniruotes, pavyzdžiui, keldami svarmenis.

Be to, valgykite sveiką maistą, kuriame gausu baltymų, skaidulų ir porcijų - visa tai įrodo, kad padeda sumažinti kūno riebalus. Šie metodai padės sudeginti kalorijas, pagreitins medžiagų apykaitą ir privers numesti riebalus. Tai galiausiai sukels pilvo riebalų praradimą ir suteiks jums plokštesnį skrandį.