Pereiti prie turinio

Tai priklauso nuo tiek daug kitų elementų. Sujeta: kodėl mūsų sveikatai reikalingi taurieji riebalai?

  1. Kaip prarasti kūno riebalų asap, Recent Posts Kaip prarasti kūno riebalų asap
  2. Naujas riebalų degintojas, Kaip prarasti kūno riebalų asap
  3. Atgimstantys riebalai
  4. 47 ir negali numesti svorio
  5. IIFYM (JEI TINKA JŪSŲ MAKROKOMANDAMS): VADOVAS PRADEDANČIAJAM - FITNESAS -
  6. Ar yra natūralių svorio netekimo papildų
  7. Ar reikia skaičiuoti makrokomandas?

Ar reikia skaičiuoti makrokomandas? Pasak ekspertų, štai kuo jis skiriasi nuo kalorijų skaičiavimo Anksčiau kalorijų skaičiavimas buvo vienas populiariausių svorio metimo būdų, tačiau kiek svarbu skaičiuoti makrokomandas?

Ekspertai pasveria.

kaip aš galiu greitai numesti svorį liekninantis paryžius

Numesti svorio tim ferriss Metimas Anksčiau kalorijų skaičiavimas buvo vienas iš populiariausių svorio metimo ir sveikatos būdo. Tačiau per pastaruosius porą metų makrokomandos atsidūrė pagrindiniame dėmesio centre.

  • Menopauzės ir svorio metimo papildai
  • dietos mažinimas svorio metimui: makrokomandos, valgio planai ir dar daugiau

Jei jums įdomu, kas iš tikrųjų yra makrokomandos, nebijokite - jūs čia ne vieni! Makrokomandų skaičiavimo idėja kilo iš a kultūristų grupė kurie buvo pavargę nuo griežtų apribojimų, susijusių su avarijų dietomis ir prarasti riebalų skaičiavimo makrokomandas skaičiavimu.

Kaip apskaičiuoti riebalus Keto

Nuo tada makrokomandos pateko į įprastus sveikatos pokalbius, pavyzdžiui, populiariomis dietomis šie ir jei tai tinka jūsų makrokomandoms, arba IIFYM kaip tai žinoma. Jei jums įdomu suskaičiuoti makrokomandas arba kada nors pagalvojote apie tai pabandyti, pirmiausia reikia žinoti keletą svarbių dalykų. Pirmiausia pirmiausia: kuo makrokomandos skiriasi nuo kalorijų? Kalorijos yra energijos vienetai. Skaičiuodami kalorijas visą dieną, mes iš esmės skaičiuojame energiją, kurią gauname iš valgomo maisto.

  • Nevalgyk greitai sulieknėk
  • Ar turėtumėte skaičiuoti makroelementus, o ne kalorijas prarasti svorį? | motoklubas.lt

Taigi, jei per dieną suvartojame kalorijų, galime tai vertinti kaip vienetų energijos suvartojimą. Makrokomandos yra panašios į kalorijas, nes jos taip pat yra išmatuojami energijos vienetai, kuriuos gauname iš maisto.

Ar reikia skaičiuoti makrokomandas? Pasak ekspertų, štai kuo jis skiriasi nuo kalorijų skaičiavimo

Bet tiksliau, makrokomandos arba makroelementai yra trys pagrindinės mitybos maistinės medžiagos: angliavandeniai, riebalai ir baltymai. Skaičiuodami makrokomandas matuojame kiekvienos maistinės medžiagos procentinę dalį, kurią gauname iš savo maisto per dieną.

Gali atrodyti prieštaringa manyti, kad laikantis riebios dietos galite prarasti riebalus, tačiau keto per trumpą laiką mažiau nei metus yra labai sėkmingas. Jei jus domina ši dieta, tikriausiai kyla klausimų, kaip apskaičiuoti riebalus pagal keto ir kokių riebalų valgyti. Čia mes surinkome atsakymus į keletą dažniausiai užduodamų klausimų apie riebalų vartojimą keto srityje, kad galėtumėte nuspręsti, ar tai yra būdas pradėti savo svorio metimą. Konkretus riebalų kiekis, kurio reikia keto dietai, priklauso nuo bendro per dieną suvartojamų kalorijų skaičiaus.

Tai leidžia mums padidinti arba sumažinti tam tikrų maistinių medžiagų suvartojimą, kad atitiktų mūsų sveikatos tikslus. Pavyzdžiui, pagal Dana Carpenderautorius Keto riebalų gramų skaitikliskažkas dėl keto dietos tikriausiai siektų, kad makrokomandoje būtų maždaug 10—20 prarasti riebalų skaičiavimo makrokomandas. Lygindami makrokomandas ir kalorijas, makrokomandas galime galvoti kaip apie konkretesnį būdą stebėti energiją, kurią mums duoda maistas.

Bet kaip svarbu sekti mūsų makrokomandas?

ecoslim em portugal riebalų deginimo sveikatos patarimai

Ar tai iš tikrųjų gali padėti mums pasiekti savo sveikatos tikslus? Ar svarbu sekti makrokomandas?

IIFYM (jei tinka jūsų makrokomandams): vadovas pradedančiajam

Makrokomandų skaičiavimas gali būti šiek tiek daugiau laiko reikalaujantis nei kalorijų skaičiavimas, todėl suprantama, kad žmonės norėtų sužinoti, ar verta jų pastangų.

Mes kalbėjomės su keliais sveikatos ekspertais apie jų patirtį su makroelementais ir sužinojome, kad galiausiai tai priklauso tik nuo jūsų asmeninių sveikatos tikslų. Jade Dinsdaleatestuotas sveikatos treneris Floridoje, mano, kad makrokomandų skaičiavimas gali būti svarbus būdas sužinoti apie jūsų valgymo įpročius.

Kuo naudinga skaičiuoti makrokomandas, o ne kalorijas?

greitai mesti svorį sveikas ar ne bsn moterų svorio metimas

Skaičiuojant makrokomandas, galite ne tik sužinoti, kiek angliavandenių, riebalų ir baltymų vartojate kasdieninėje dietoje, bet ir stebėti valgomo maisto kokybę. Calderis pažymi, kad daug sunkiau pažvelgti į vartojamo maisto maistinę vertę, jei skaičiuoji tik kalorijas.

Dinsdale'as sutinka, kad makrokomandos gali padėti suprasti, kur mums gali prireikti daugiau ar mažiau vienos kategorijos, o kalorijos riboja tik skaičių. Kitas makrokomandų skaičiavimo pranašumas, palyginti su kalorijų skaičiavimu, yra tas, kad žinodami savo makrokomandas galite lengviau prisitaikyti prie savo sveikatos poreikių. Bet tai netiesa. Naudodami makrokomandas geriau suprantate, kurių maistinių medžiagų jums gali prireikti daugiau ar mažiau.

Kaip prarasti kūno riebalų asap, Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Tai leidžia daug lengviau koreguoti savo mitybą nei tuo atveju, jei dirbate tik su kalorijomis. Ar yra trūkumų skaičiuojant makrokomandas?

Skaičiuojant makrokomandas, dar yra kur valgyti daug perdirbtų, nesveikų maisto produktų. Nors paprasčiau stebėti suvartojamų maistinių medžiagų kiekį nei skaičiuoti kalorijas, vis tiek galite sutalpinti daug nesveiko maisto į savo dienos makroekonomiką.

Kitas neigiamas makrokomandų skaičiavimo aspektas yra galimas įvairovės trūkumas jūsų dietoje. Stebėdami savo makrokomandas paprastai ribojate save vienoje ar dviejose srityse, kurie gali paveikti mikroelementus vitaminus ir mineralus kad tavo kūnas gauna. Kuo įvairesnė mityba, tuo geriau suvartojama maistinių medžiagų. Dinsdale'as taip pat perspėja, kad kalorijų ir makrokomandų skaičiavimas gali būti problemiškas, jei anksčiau turite valgymo sutrikimų ar nesveikų santykių su maistu.

Taigi, ar turėtumėte skaičiuoti makrokomandas? Apskritai, mūsų ekspertai sutinka, kad jūsų makrokomandų skaičiavimas gali būti naudingas norint geriau žinoti savo valgymo įpročius ir pakeisti dietą, kad būtų pasiekti jūsų sveikatos tikslai.

sulieknėkite mano viršutines rankas kaip greitai numesti kojų riebalus

Tačiau makrokomandų sekimas niekada neturėtų užimti subalansuoto, maistinių medžiagų turinčio maisto vartojimo. Dinsdale'as sako, kad nors makrokomandos gali būti svarbus būdas geriau sužinoti savo mitybą, jos nėra sveikos gyvensenos sprendimas.

Calder yra makrokomandų skaičiavimo šalininkė, tačiau ji taip pat pirmiausia tiki, kad sveika mityba yra svarbiausias, tvarus tikslas. Nesvarbu, ar skaičiuojate kalorijas, ar makrokomandas, svarbu žinoti, ką dovanojate savo kūnui.

Jei nuspręsite pabandyti stebėti makrokomandas, nepamirškite, kai tik galite, įtraukti pusiausvyrą ir aukštos kokybės maistą.

Sveikata Dienos riebalų, baltymų ir angliavandenių norma skaičiavimo lentelė Kad galėtumėte aiškiai valdyti savosvorio, nesvarbu, ar jūs bandote jį prarasti, įgyti ar išlaikyti, bet kuriuo atveju jūs tiesiog turite žinoti, kas yra dienos norma riebalų, baltymų ir angliavandenių. Lentelė padės jums tai spręsti dviem atžvilgiais. Taisyklė Nr. Todėl, nes dauguma skaičiavimų dėl "dienos norma baltymų, riebalų ir angliavandenių" kriterijų yra pagamintas pagal įprastą vidutinis žmogus, po kurio laiko jūs suprasite, kas tai reikalauja savo kūną, ir galės šiek tiek reguliuoti bet kokią programą tik už save.